fredag den 30. april 2010

WUHU krea!!!! :D

Jeg har i dag syet mit tøj. Det var herre bonus, og nu er jeg glad og herre party til Roskilde :D Wow hvor jeg glæder mig.. Og jeg har stadig optur over at jeg rent faktisk har syet. Det plejer jeg sgu ikke at kunne finde ud af! :D

Jeg har taget et Photobooth-billede af le shorts.. De er flotte og hvide.. Og så har jeg på billedet totalt yndlings ny-funden blonde-T-Shirt på fra den lokale genbrugsshop. Det er fandme optur.



Jeg er lykkelig <3

Og i går bagte jeg brownies til Mathias og mig, og vi levnede en hel halv kage som han tager med hjem tilbage til mig lige om lidt <3 Jeg glæder mig. Jeg elsker kage! :D

C'ya <'33 ;')

søndag den 4. april 2010

Lasse Dearman

Yndlingsfotografagtig. Jeg er kæmpe beundrer af denne mandsperson - jeg vil måske gå så langt som til at sige at jeg er forelsket i hans kunst. Jeg vil lige poste et par af de absolut fedeste billeder han har taget. Gid man var så god til at tage billeder som Lasse Dearman............



Han er jo fucking awesome.. 100% respekt, lige ud til Lasse Dearman <3

mandag den 29. marts 2010

Photoshoot med Trine (:

I går havde Cosy-Trine og jeg en aftale om noget billede-dims, så jeg kom anstigende med en kuffert fuld af tøj + mit kamera. Og så begyndte vi at klæde os nice på og tage billeder af hinanden, og jeg vil vise hvad der kom ud af det:











Vi' fine, hva? :D JAAAH!!! Nåh. Nu vil jeg prøve at se om jeg kan lave min SMAF-aflevering.. Eller om jeg egentlig bare skal tage en lille lur.. Jeg hælder til den sidste..

GODNAT fra Anne :D

fredag den 26. marts 2010

KAGE!!! :D

Min kære kæreste rejser til London om en uges tid. Jeg har tænkt mig at bage en kage til ham, og jeg overvejer meget seriøst den her fine æblekage, som egentlig er en chokoladekage, bare med et eller andet, fondant over..

Er de fine? Er det en kage man har lyst til at spise? Jeg regner med at få hjælp fra min far, selvom den hjemmeside jeg har fået den fra siger at den er meeega nem at lave.. Jeg ved ikke helt om jeg tror på det.. Den ser bare virkelig god ud..

Eller hvad med den her? Den ser da også MEGAcool ud! :D Den er sådan lidt.. Sær ud.. Og Mathias kan ikke lide sushi - det kan jeg faktisk heller ikke, men fuck nu det! :D

ELLER DEN HER! Mathias elsker biler.. Hmm.. Jeg finder ud af det på et tidspunkt.. Gud hvor sidder jeg her i min historietime og bliver übersulten.. Mmmhhhh.. Kaagee.. <3

Love, Anne.

tirsdag den 23. marts 2010

Turen gik til London

Jeg var i London på studietur - og jeg skød et par billeder, som jeg gerne vil dele med omverden.. :)




Ja, de er alle tre af bygninger, og jeg ved at jeg plejer at tage billeder af mennesker og sådan noget, men, det er nu engang de tre mest vellykkede billeder efter egen mening.. :)

Det var en dejlig tur. Tak, 2.j.

- Anne <3

mandag den 22. februar 2010

PRAG BABY!

Nu har jeg været i Prag i hele vinterferien - damn, jeg ku' godt Prag igen, lige med det samme, jeg synes jeg ikke jeg har set andet end ét storcenter, og så min kæreste i vores dobbeltseng.. Ikke fordi det er dårligt, det er faktisk ret nice.. Og jeg har handlet stort ind i New Yorker :D Det var nice..

Der var også en kæææmpe legetøjsbutik, hvor jeg fik indkøbt mig nogle HAMAperler! :D En MASSE perler! Guld og sølv og bronze, og tre forskellige slags selvlysende :D Jeg er i skrivende stund igang med en perletaske med de selvlysende - eller, jeg er gået lidt i stå, for det garn jeg binder den sammen med er ligesom ved at knække, og det ku' jeg ikke så godt..........

Nu vi er ved perletasker, den jeg havde lavet til min veninde har jeg fundet et billede af! Eller, har jeg taget et billede af..



DEN ER DA FIIIIIN, hva? Jeg sagde det jo. Den er til Trine fra Cosy, og hun er SYGT glad for den <3

Nu vi snakker billeder (eller, udveksler billeder, eller.. Det dér!) har jeg en lille fin billedserie af min kæreste som jeg tog i Prag, på McD, da de andre købte ind til den 15 timers lange bustur, og vi var røvsultne.. Kommer her:








Han er sgu en dejlig dreng, og det var vildt rart at fotografere ham, han var bare med på legen.. Jeg elsker dig, Mathias <3

KH for nuuuu!
- Anne

fredag den 12. februar 2010

FERIEFERIEFERIE!!!!

Jeg har ferie om et modul. KOM NU FERIE!!!!!!
I ferien skal jeg:
- Prag
- Prag
- Prag
- Mere Prag
Sammen med:
- Min dejlige kæreste Mathias (hurrahurra, jeg har fået en kæreste!!! :D)
- Martin Danty fra 2.h
- Cecilie og Steph fra 2.b
+ alle de andre - Nanna og alle dem dér,

PRAGPRAGPRAG, jeg kan ikke veeeenteeee :D Vi tager afsted på mandag klokken 17.00 fra Ørestad Gymnasium. Så er vi i Prag dagen efter, hvor vi skal til fææææst med dem fra CG. DET BLIVER FEEEEDT! :D Og vi skal æde så meget i den bus, på vej derhen.. Vi købte ind i går. Det bliver alt for frååååder'n :D CHIPS, CHOKOLADE, KAKAO, AMMENAMMENAM!!!! :D Jeg glæder mig forfærdeligt meget. Det bliver spændende at se om jeg kan komme på nettet og blogge dernede, og update om hvordan jeg går og har det.. Sidst jeg var dérnede af blev jeg jo truet med knive og ting og sager, i Polen, dér..

..damen i fjernsynet snakker om æggekage, GUD hvor er jeg sulten!

GOD FERIE, PEOPLE!!! :D

---

Anne