Viser opslag med etiketten Andet. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Andet. Vis alle opslag

fredag den 12. februar 2010

FERIEFERIEFERIE!!!!

Jeg har ferie om et modul. KOM NU FERIE!!!!!!
I ferien skal jeg:
- Prag
- Prag
- Prag
- Mere Prag
Sammen med:
- Min dejlige kæreste Mathias (hurrahurra, jeg har fået en kæreste!!! :D)
- Martin Danty fra 2.h
- Cecilie og Steph fra 2.b
+ alle de andre - Nanna og alle dem dér,

PRAGPRAGPRAG, jeg kan ikke veeeenteeee :D Vi tager afsted på mandag klokken 17.00 fra Ørestad Gymnasium. Så er vi i Prag dagen efter, hvor vi skal til fææææst med dem fra CG. DET BLIVER FEEEEDT! :D Og vi skal æde så meget i den bus, på vej derhen.. Vi købte ind i går. Det bliver alt for frååååder'n :D CHIPS, CHOKOLADE, KAKAO, AMMENAMMENAM!!!! :D Jeg glæder mig forfærdeligt meget. Det bliver spændende at se om jeg kan komme på nettet og blogge dernede, og update om hvordan jeg går og har det.. Sidst jeg var dérnede af blev jeg jo truet med knive og ting og sager, i Polen, dér..

..damen i fjernsynet snakker om æggekage, GUD hvor er jeg sulten!

GOD FERIE, PEOPLE!!! :D

---

Anne

onsdag den 3. februar 2010

Hej lorteinternet. Skal du dø?

TO DAGE UDEN INTERNET!!!!
- hvem fanden kan leve med det? Ikke mig, i hvert fald..

---

Mine fingre klør efter at være kreativ!!! Ligner jeg en der har tid? Jeg skal i dag lave matematik, samfundsfag og engelsk - pff. 9 elevtimer. Det kan jeg sguda ikke.. PLUS at jeg skal til musical til klokken 6. ARGH!!!!!!!!!!!!!

---

Der er nu 12 dage til at jeg skal til Prag.
Ligner jeg en der glæder mig?
Jeg kan fortælle at jeg - VIRKELIG - glæder mig!
SÅ SKAL DER SHOPPES!
Og hygges..
(:

---

Lige her til sidst - noget jeg har gen-optur over! :D



Hæhæh :D

---

ANNE

fredag den 22. januar 2010

Old stuff from gemmerne

Jeg sad og kiggede mine gamle billeder igennem og tænkte.. Skulle man ikke lige vise hvad det egentlig er jeg har lavet de sidste par år af kreativt stuff? JO da! :D Yoda.. Yoga? Nej. Nåh. Hvor kom vi fra.

Dette er en parasol. Som vi lavede til Oh No Ono (vi = mig, Zjulle og Simone, mine gamle venner) i 2007. Vi gav den til dem i Tivoli, jeg tror det var den 10. april, og de blev meget glade, se hvad de gjorde med den..

Det er parasollen - og Nis, bassisten i Oh No Ono. De brugte den til sceneshowet til BeatDay '07. DET er nice, og jeg bobler stadig af stolthed når jeg tænker på det! :D

Det er en tegning jeg lavede foooor.. Et par måneder siden.. Det er Malthe Fischer, forsanger i Oh No Ono og hans dejlige forlovede Mia Jexen, en af de sødeste personer jeg nogensinde har mødt! :D Det er de faktisk begge to.. Mia er også med i 2900 Happiness som Freja. Det er ret sjovt. Hun er så sød.

Dette er et billede jeg tog på START! Festival i år. Nephew. Det er sådan et fedt billede, synes jeg! Jeg tager også billeder, nemlig, det er faktisk det jeg gør mest. Jeg elsker at tage billeder. Jeg uploader lige et par billeder som jeg selv synes godt om, selvfølgelig med både band/person og sted - ALLE BILLEDERNE ER MEGAMEGET COPYRIGHT MIGMIGMIG!!!!

Jonas Bjerre, Mew, BeatDay '09

Oh No Ono, Wonderfestiwall, Bornholm '09

Joachim, kulturnat '07
---

Jeg har masser af billeder. Masser af gode billeder. Men jeg magter ikke lige at uploade dem alle sammen lige nu, der er sååå mange! Så, det kommer med tiden, hvis jeg føler for det (: Her var et udsnit, nogle af de bedste jeg har taget indtil videre. Ja. Det tror jeg bare var det det var for i dag.. (:
LOVE A