mandag den 29. marts 2010

Photoshoot med Trine (:

I går havde Cosy-Trine og jeg en aftale om noget billede-dims, så jeg kom anstigende med en kuffert fuld af tøj + mit kamera. Og så begyndte vi at klæde os nice på og tage billeder af hinanden, og jeg vil vise hvad der kom ud af det:











Vi' fine, hva? :D JAAAH!!! Nåh. Nu vil jeg prøve at se om jeg kan lave min SMAF-aflevering.. Eller om jeg egentlig bare skal tage en lille lur.. Jeg hælder til den sidste..

GODNAT fra Anne :D

fredag den 26. marts 2010

KAGE!!! :D

Min kære kæreste rejser til London om en uges tid. Jeg har tænkt mig at bage en kage til ham, og jeg overvejer meget seriøst den her fine æblekage, som egentlig er en chokoladekage, bare med et eller andet, fondant over..

Er de fine? Er det en kage man har lyst til at spise? Jeg regner med at få hjælp fra min far, selvom den hjemmeside jeg har fået den fra siger at den er meeega nem at lave.. Jeg ved ikke helt om jeg tror på det.. Den ser bare virkelig god ud..

Eller hvad med den her? Den ser da også MEGAcool ud! :D Den er sådan lidt.. Sær ud.. Og Mathias kan ikke lide sushi - det kan jeg faktisk heller ikke, men fuck nu det! :D

ELLER DEN HER! Mathias elsker biler.. Hmm.. Jeg finder ud af det på et tidspunkt.. Gud hvor sidder jeg her i min historietime og bliver übersulten.. Mmmhhhh.. Kaagee.. <3

Love, Anne.

tirsdag den 23. marts 2010

Turen gik til London

Jeg var i London på studietur - og jeg skød et par billeder, som jeg gerne vil dele med omverden.. :)




Ja, de er alle tre af bygninger, og jeg ved at jeg plejer at tage billeder af mennesker og sådan noget, men, det er nu engang de tre mest vellykkede billeder efter egen mening.. :)

Det var en dejlig tur. Tak, 2.j.

- Anne <3

mandag den 22. februar 2010

PRAG BABY!

Nu har jeg været i Prag i hele vinterferien - damn, jeg ku' godt Prag igen, lige med det samme, jeg synes jeg ikke jeg har set andet end ét storcenter, og så min kæreste i vores dobbeltseng.. Ikke fordi det er dårligt, det er faktisk ret nice.. Og jeg har handlet stort ind i New Yorker :D Det var nice..

Der var også en kæææmpe legetøjsbutik, hvor jeg fik indkøbt mig nogle HAMAperler! :D En MASSE perler! Guld og sølv og bronze, og tre forskellige slags selvlysende :D Jeg er i skrivende stund igang med en perletaske med de selvlysende - eller, jeg er gået lidt i stå, for det garn jeg binder den sammen med er ligesom ved at knække, og det ku' jeg ikke så godt..........

Nu vi er ved perletasker, den jeg havde lavet til min veninde har jeg fundet et billede af! Eller, har jeg taget et billede af..



DEN ER DA FIIIIIN, hva? Jeg sagde det jo. Den er til Trine fra Cosy, og hun er SYGT glad for den <3

Nu vi snakker billeder (eller, udveksler billeder, eller.. Det dér!) har jeg en lille fin billedserie af min kæreste som jeg tog i Prag, på McD, da de andre købte ind til den 15 timers lange bustur, og vi var røvsultne.. Kommer her:








Han er sgu en dejlig dreng, og det var vildt rart at fotografere ham, han var bare med på legen.. Jeg elsker dig, Mathias <3

KH for nuuuu!
- Anne

fredag den 12. februar 2010

FERIEFERIEFERIE!!!!

Jeg har ferie om et modul. KOM NU FERIE!!!!!!
I ferien skal jeg:
- Prag
- Prag
- Prag
- Mere Prag
Sammen med:
- Min dejlige kæreste Mathias (hurrahurra, jeg har fået en kæreste!!! :D)
- Martin Danty fra 2.h
- Cecilie og Steph fra 2.b
+ alle de andre - Nanna og alle dem dér,

PRAGPRAGPRAG, jeg kan ikke veeeenteeee :D Vi tager afsted på mandag klokken 17.00 fra Ørestad Gymnasium. Så er vi i Prag dagen efter, hvor vi skal til fææææst med dem fra CG. DET BLIVER FEEEEDT! :D Og vi skal æde så meget i den bus, på vej derhen.. Vi købte ind i går. Det bliver alt for frååååder'n :D CHIPS, CHOKOLADE, KAKAO, AMMENAMMENAM!!!! :D Jeg glæder mig forfærdeligt meget. Det bliver spændende at se om jeg kan komme på nettet og blogge dernede, og update om hvordan jeg går og har det.. Sidst jeg var dérnede af blev jeg jo truet med knive og ting og sager, i Polen, dér..

..damen i fjernsynet snakker om æggekage, GUD hvor er jeg sulten!

GOD FERIE, PEOPLE!!! :D

---

Anne

torsdag den 4. februar 2010

Et flot billede..

Jeg sad og ledte efter smokey eyes-billeder og faldt over det her:



FUCK hvor er hun SINDSSYGT smuk!! :O

onsdag den 3. februar 2010

Hej lorteinternet. Skal du dø?

TO DAGE UDEN INTERNET!!!!
- hvem fanden kan leve med det? Ikke mig, i hvert fald..

---

Mine fingre klør efter at være kreativ!!! Ligner jeg en der har tid? Jeg skal i dag lave matematik, samfundsfag og engelsk - pff. 9 elevtimer. Det kan jeg sguda ikke.. PLUS at jeg skal til musical til klokken 6. ARGH!!!!!!!!!!!!!

---

Der er nu 12 dage til at jeg skal til Prag.
Ligner jeg en der glæder mig?
Jeg kan fortælle at jeg - VIRKELIG - glæder mig!
SÅ SKAL DER SHOPPES!
Og hygges..
(:

---

Lige her til sidst - noget jeg har gen-optur over! :D



Hæhæh :D

---

ANNE