Min kære fru moder har skaffet mig perler - yay! ..forkerte perler.. Så nu ved jeg ikke helt hvad jeg gør.. Jeg tror måske jeg vil læse noget One Piece (yeh, I know, mig og manga, hvad sker der for totalt un-match! - men, det er bare for at følge med i hvad min kære ven snakker om! ..han snakker kun om One Piece, biler og piger, og jeg føler at jeg jeg vil snakke med på NOGET af det!), eller også vil jeg læse nogle lektier (på den anden side - nej) eller også vil jeg begynde på mini-perle-projektet!!! :D ..jeg tror det bliver One Piece, og så forkæler jeg mig selv med miniperler senere.. Jeg glæder mig så meget til at se om det virker!!! :D
KH A
Viser opslag med etiketten dum mor. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten dum mor. Vis alle opslag
torsdag den 21. januar 2010
1x færdig perletaske! ..næsten..
Så blev den sgu færdig! Den flotte perletaske jeg er igang med at lave til min veninde! Jeg mangler kun lukketøj, og så er dén klar! ..problemet er bare at min mor har stjålet alle vores perler i dén størrelse for at give dem til sine børnehavebørn - hallo, hvad så hvis jeg har brug for dem, hva? Og så prøver hun at fortælle mig at jeg er urimelig.. Det er da hende der tager mine kæreste egendele! Nteeh! ..nåh, the bottom line is, at der nok ikke kommer billeder før om en uges tid, eftersom jeg jo ikke kan lave den helt færdig. Og den anden perletaske, som jeg har lavet for et stykke tid siden, den har også bare en midlertidig lukkeperle.. Åndssvagt.. Jeg kender heldigvis et sted med seje perler som jeg må tjekke ud en af dagene!
VI SES VENNER!
- Anne
VI SES VENNER!
- Anne
Abonner på:
Opslag (Atom)
